مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-22حوادث

فرد گمشده در ارتفاعات قلعه قاسم اندیمشک نجات یافت


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک از نجات یک فرد گمشده در ارتفاعات قلعه قاسم با تلاش 7 ساعته تیم های جست وجو و نجات این جمعیت خبر داد.

- بیان کرد: گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک فرد 40 ساله در ارتفاعات قلعه قاسم شهرستان اندیمشک در ساعت 18 و 30 دقیقه جمعه دریافت شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک افزود: در این راستا 12 نجاتگر در قالب دو تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر این شهرستان با دو دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه خودروی ست نجات و یک دستگاه پیکاب به منطقه اعزام و عملیات جست وجو و نجات آغاز شد.

وی با اشاره به سختی عملیات نجات به دلیل سرمای شدید و محیط کوهستانی منطقه بیان کرد: پس از 7 ساعت تلاش بی وقفه و طاقت فرسای نجاتگران در محیط کوهستانی و شرایط نامساعد جوی، فرد مورد نظر توسط تیم های امدادی هلال احمر در حوالی ساعت 3 بامداد امروز شنبه شناسایی و به منطقه امن منتقل شد.

نیل ساز یادآور شد: کوهنوردی نیازمند رعایت مواردی است و بی توجهی به این موارد می تواند افراد را با مخاطرات جدی مواجه کند که علاقه مندان به کوهنوردی باید در قالب یک تیم و با تجهیزات کامل اقدام به به این تفریح و ورزش بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرد گمشده در ارتفاعات قلعه قاسم اندیمشک نجات یافت

فرد گمشده در ارتفاعات قلعه قاسم اندیمشک نجات یافت