مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-22سياسي

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت روز مادر


وزیر کشور طی پیامی میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، اسوه عصمت و طهارت، حکمت و معرفت، مبارزه و مجاهدت را به تمامی زنان و مادران ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

در متن پیام وزیر کشور آمده است: میلاد با سعادت اسوه مکارم و قله رفیع فضائل، یاس نبی، عطای سبحان، کوثر قرآن، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه زنان و مادران سرزمین ایران، بانوان همکار به ویژه مادران و خواهران و همسران شهدای دفاع از وطن و حرم را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سراسر تاریخ دین، آیین و سرزمین ما از جمله تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این سرزمین تا بدین روزهای دشوار مقاومت و مقابله با ویروس منحوس کرونا مشحون از صبر، ایثار، اشک و لبخند و تلاش های موثر و چشمگیر زنان و مادرانی است که با تاسی از سرور بانوان دو عالم(س) قهرمانانه درخشیده اند و قهرمان های سرزمین مادری را در دامان پر مهر خویش پرورانده اند.

نقش سازنده زنان ایرانی در عرصه های توسعه کشور اعم از علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، بی بدیل و لایق تحسین و تکریم است، از این رو باید کوشید تا از یک سو با کشف توانمندی های عظیم آنان و رفع موانع احتمالی، زمینه حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت روز مادر

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت روز مادر