مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-23اقتصادي

افزایش پیک مصرف برق در تابستان آینده/ضرورت همکاری مردم در مدیریت مصرف


معاون بهر ه برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: پیک مصرف مانند گذشته نیست، به دلیل تبدیل مصرف سرمایشی از کولر آبی به گازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محسنی معاون بهر ه برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روشنایی معابر سعی کرده ایم استانداردهای لازم را رعایت کنیم، اظهار کرد: طی سال های گذشته لوکس نوری بیش از حد در خیابان ها و معابرها استفاده شده و می شود.

وی با تاکید بر اینکه در راستای مدیریت مصرف و فرهنگ سازی الگوی مصرف و با رعایت استانداردها سعی کرده ایم الگویی برای مردم باشیم، افزود: با مدیریت مصرف و استفاده صحیح از انرژی در تلاش هستیم نیازهای واقعی مردم را پوشش دهیم و سعی می کنیم همکاری مردم را به دست بیاوریم.

محسنی بیان کرد: مردم هم باید به این نتیجه برسند که قدر انرژی را بدانند و با استفاده صحیح از برق، خادمان خود را در ارائه برق با کیفیت کمک کنند.

وی عنوان کرد: پیک مصرف مانند گذشته نیست، به دلیل تبدیل مصرف سرمایشی از کولر آبی به گازی، علاوه بر پیک شب پیک روز هم داریم.

مردم باید هوشمندانه همکاری کنند طوری برق مصرفی را مدیریت کنند تا نیاز به خاموشی نباشد و نقش همکاری مردم کارساز و مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پیک مصرف برق در تابستان آینده/ضرورت همکاری مردم در مدیریت مصرف

افزایش پیک مصرف برق در تابستان آینده/ضرورت همکاری مردم در مدیریت مصرف