مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-23سياسي

توضیحات رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره پرونده قتل شهردار دهدز


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور گفت: از آنجا که هنوز مشخص نشده که شهردار دهدز از طریق گلوله اشرار به قتل رسیده یا نیروهای مسلح، این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.

- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور گفت: از آنجا که هنوز مشخص نشده که شهردار دهدز از طریق گلوله اشرار به قتل رسیده یا نیروهای مسلح، این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان درباره جزییات رسیدگی به پرونده فرشاد نقدی شهردار دهدز که در حادثه تیراندازی در یکی از خیابان های ایذه به قتل رسید، افزود: تیراندازی میان مأموران و اشرار رخ داده و هنوز مشخص نیست تیر از ناحیه کدام شخص شلیک و به شهردار دهدز که داخل رستوران نشسته بوده، اصابت کرده و موجب فوت او شده است.

وی افزود: پس براساس اصل 159 قانون اساسی که مرجع رسمی تظلمات و شکایات را دادگستری شناخته است، اصل بر رسیدگی در محاکم عمومی است و این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.

این مقام قضایی تصریح کرد: چنانچه به نتیجه برسند گلوله ای که موجب کشته شدن شهردار شده از اسلحه نیروهای مسلح شلیک شده پرونده با قرار عدم صلاحیت از دادسرای عمومی و انقلاب دهدز به سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خوزستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره پرونده قتل شهردار دهدز

توضیحات رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره پرونده قتل شهردار دهدز