مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-23ورزشي

اوج هیجان در شهرآورد خودروسازان تهرانی


درست زمانی که شهرآورد خوردوسازان تهرانی هفته هفدهم لیگ برتر والیبال زنان را به اوج هیجان و جذابیت می رساند، ذوب آهن اصفهان نیز در تقلا برای پس گرفت صدر جدول از سایپا خواهد بود.

- و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته هفدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران جام سردار دل ها امروز (یکشنبه سوم بهمن ماه) با دیدار ستارگان فارس و ذوب آهن اصفهان در شیراز آغاز می شود و فردا (دوشنبه چهارم بهمن ماه) با برگزاری چهار دیدار در شهرهای تهران، رفسنجان، ورامین و کاشان پیگیری خواهد شد.

در نخستین بازی هفته هفدهم، امروز (یکشنبه سوم بهمن ماه) تیم ذوب آهن اصفهان که به دنبال پس گرفتن جایگاهش از خودروسازان سایپاست، در فارس میهمان ستارگان خواهد بود.

این رقابت درحالی به درخواست باشگاه ذوب آهن و موافقت سازمان لیگ یک روز زودتر برگزار می شود که شاگردان مریم پرهیزگار تاکنون موفق به کسب 6 برد و 18 امتیاز شده اند و در جایگاه ششم قرار دارند.

این تیم در فاصله دو هفته مانده به پایان مرحله مقدماتی، به دنبال ارتقای رتبه در جدول است و برای رسیدن به این هدف تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

البته به شرطی که قهرمان نیم فصل که 15 برد و 44 امتیاز دارد و برای صعود به صدر جدول تنها نیازمند برد و افزایش معدل ست و امتیاز است، فرصت عرض اندام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج هیجان در شهرآورد خودروسازان تهرانی

اوج هیجان در شهرآورد خودروسازان تهرانی