مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-23بين الملل

فرصت طلبی آمریکا برای درآوردن پول بیشتر در بحبوحه تنش روسیه با اوکراین


غربی ها در تلاش هستند تا بحران پیش آمده بین روسیه و اوکراین را کاملا جدی نشان دهند و در این مسیر آمریکایی ها تلاش می کنند تا بیشترین منفعت را از شرایط پیش آمده ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی ، گزارشات حاکی از آن است که مقامات آمریکایی در حال مذاکره با قطری ها برای ارسال گاز بیشتر به بازار اروپا هستند.

آنها می خواهند در صورت بالا گرفتن بحران و شاید تنش احتمالی بین روسیه و اوکراین به بازار گاز اروپا تا آنجا که می توانند عرضه داشته باشند.

یک مقام ارشد آمریکایی به فایننشیال تایمز گفت: ما در حال بررسی گزینه های آماده شدن برای اتفاقات احتمالی به خصوص در اواسط فصل زمستان و در شرایطی که اروپا با کمبود عرضه مواجه است، هستیم.

وی تأکید کرد: در این مسیر گفت و گوهایی درباره اقدامات قابل انجام در بازار در صورت هر گونه جدی تر شدن مناقشه بین روسیه و اوکراین هستیم.

هم اکنون اتحادیه اروپا با مشکل کمبود شدید گاز مواجه است و همین مسأله قیمت این حامل انرژی در بازار اروپا طی ماه های گذشته را چند برابر کرده است.

طرف آمریکایی می گوید: مذاکراتی بین قطر و اعضای اتحادیه اروپا در این زمینه در  جریان است، یکی دیگر از دلایل ورود آمریکایی ها به این مسأله این است که آنها می خواهند با جدی تر شدن شرایط، روسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت طلبی آمریکا برای درآوردن پول بیشتر در بحبوحه تنش روسیه با اوکراین

فرصت طلبی آمریکا برای درآوردن پول بیشتر در بحبوحه تنش روسیه با اوکراین