مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 08:072022-01-24فرهنگي

مسئولان «تئاتر فجر» شفاف سازی کنند/ ماجرای حذف نمایش محبوب دبیر!


میلاد نیک آبادی کارگردان نمایش «درس بی پایان» با گلایه از نبود صداقت در زمینه انتخاب نشدن کارش برای حضور در بخش مهمان جشنواره تئاتر فجر خواستار پاسخگویی شفاف دبیرخانه درباره این مساله شد.

- میلاد نیک آبادی کارگردان نمایش درس بی پایان با گلایه از نبود صداقت در زمینه انتخاب نشدن کارش برای حضور در بخش مهمان جشنواره تئاتر فجر خواستار پاسخگویی شفاف دبیرخانه درباره این مساله شد.

میلاد نیک آبادی کارگردان نمایش درس بی پایان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پذیرفته نشدن نمایش خود در بخش مهمان جشنواره تئاتر فجر علی رغم تمایل حسین مسافر آستانه دبیر این رویداد گفت: نمایش درس بی پایان آبان و آذر در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای عموم داشت و طبیعتاً نمی توانست طبق فراخوان در بخش صحنه ای جشنواره تئاتر فجر حضور داشته باشد مگر اینکه به انتخاب دبیر جشنواره برای بخش مهمان انتخاب می شد.

شب آخر اجرای نمایش حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره به دیدن کار نشست و فردای اجرا با من تماس گرفت و من به دبیرخانه فجر رفتم.

در این دیدار آقای مسافر آستانه که از نمایش خوشش آمده بود ابراز تمایل کرد که کار در جشنواره حضور داشته باشد از این رو به من گفت که فیلم اجرایت را به دست ما برسان تا کار برای حضور در جشنواره بازبینی شود اما از آنجا که من فیلمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان «تئاتر فجر» شفاف سازی کنند/ ماجرای حذف نمایش محبوب دبیر!

مسئولان «تئاتر فجر» شفاف سازی کنند/ ماجرای حذف نمایش محبوب دبیر!