مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:072022-01-24فرهنگي

جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان کار خود را پایان داد


همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س)، بیست وهفتمین جشنواره ملی«شعر رضوی» با معرفی برگزیدگان و رونمایی از کتاب آثار برگزیده جشنواره به کار خود پایان داد.

- جشنواره ملی "شعر رضوی" در کرمان کار خود را پایان داد ایسنا/کرمان همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س)، بیست وهفتمین جشنواره ملی شعر رضوی با معرفی برگزیدگان و رونمایی از کتاب آثار برگزیده جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شامگاه 3 بهمن ماه و همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) بیست وهفتمین جشنواره ملی شعر رضوی با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه گسترش فرهنگ منور رضوی در قالب شعر و ادب از جمله اهداف برگزاری جشنواره ملی شعر رضوی است، به ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره پرداخت و گفت: یک هزار و 673 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره بیست و هفتم ارسال شد.

رحمان جلالی، سرپرست معاون امنیتی سیاسی استانداری کرمان در این مراسم به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شعر اشاره کرد و گفت: هیچکس به اندازه رهبری شعر و شاعر را نمی شناسد.

ارتباط ایشان با شعر و توجه به این امر نشان می دهد که قدرت شعر و شاعری در منازعه نرم جمهوری اسلامی که امروز با همه ابعاد با آن مواجه شده، بسیار زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان کار خود را پایان داد

جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان کار خود را پایان داد