مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-24اجتماعي

راه دسترسی 32 روستای دیگر کردستان بازگشایی شد/8 روستای کردستان همچنان در محاصره برف


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: راه دسترسی 32 روستا از40 روستای باقی مانده کردستان بازگشایی شد و تلاش برای بازگشایی 8 روستای دیگر توسط عوامل راهداری در استان ادامه دارد.

- محمدراشد مدرس گرجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای شروع برف و کولاک شدید در کردستان به طور متوسط بیش از یک هزار و 400 راه روستایی در استان بازگشایی شده طوریکه راه برخی از روستاها دو تا سه بار بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان خاطرنشان کرد: تا صبح روز گذشته راه دسترسی 40 روستای استان در شهرهای دیواندره، سقز، بانه و مریوان مسدود بود که با تلاش راهداران 32 مورد آن بازگشایی شده است.

به گفته مدرس گرجی، در حال حاضر راه دسترسی به 8 روستای استان در شهرستان های دیواندره، بانه، سقز و مریوان مسدود است و تلاش برای بازگشایی آنها توسط نیروهای راهداری استان در حال انجام است.

وی گفت: راه فرعی ایرانخواه به تکاب هم صبح امروز بازگشایی شده است.

انجام 86 هزار کیلومتر برفروبی در کردستان وی تصریح کرد: طی چند روز اخیر بیش از 86 هزار کیلومتر باند در سطح استان برفروبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از رهاسازی بیش از 4 هزار خودرو و کمک رسانی و اسکان 400 مسافر در راه مانده در راهدارخانه های استان طی مدت زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه دسترسی 32 روستای دیگر کردستان بازگشایی شد/8 روستای کردستان همچنان در محاصره برف

راه دسترسی 32 روستای دیگر کردستان بازگشایی شد/8 روستای کردستان همچنان در محاصره برف