مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-24فرهنگي

برنامه های اداره کل ارشاد خوزستان همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران


معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برنامه های فرهنگی این اداره کل را همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برنامه های فرهنگی این اداره کل را همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل ارشاد خوزستان، مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از سوم بهمن ماه آغاز شده و تا دهم بهمن 1400 به مدت هشت روز ادامه دارد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برنامه های متنوع فرهنگی را همزمان با این نمایشگاه برگزار می کند.

وی با اشاره به این برنامه ها افزود: نشست مکتب جنوب، ادبیات عینیت گرا با تدریس آرش آذرپناه، نویسنده خوزستانی، دوشنبه چهارم بهمن، رونمایی از کتاب های اژدهای امروزی نویسنده مرجان ظریفی و قصه غیزانیه به نویسندگی جمعی از نویسندگان کشوری و مقدمه فریبا حیدرپور و برگزاری کارگاه آموزشی مبانی درست نویسی در زبان فارسی با تدریس مهدی قنواتی، پژوهشگر ارشد فرهنگستان زبان و ادب فارسی و عضو هیات مدیره انجمن صنفی ویراستاران سه شنبه پنجم بهمن 1400 از جمله برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همزمان با دومین نمایشگاه مجازی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اداره کل ارشاد خوزستان همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران

برنامه های اداره کل ارشاد خوزستان همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران