مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-24سياسي

بزرگداشت دهه فجر با برگزاری 5 هزار برنامه توسط سپاه فارس


فرمانده سپاه فجر استان فارس اعلام کرد که پنج هزار عنوان برنامه عمومی توسط سپاه فجر این استان به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس اعلام کرد که پنج هزار عنوان برنامه عمومی توسط سپاه فجر این استان به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

سردار یدالله بوعلی دوشنبه 4 بهمن در جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس ضمن تبریک ولادت با سعادت زهرای مرضیه، با بیان اینکه برنامه های متعددی در سطح استان برای برگزاری ایام الله دهه فجر پیش بینی شده است، به تشریح این ویژه برنامه ها پرداخت.

او بر با شکوه برگزار شدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به اینکه طی دو سال گذشته با بیماری کرونا مواجه بودیم تاکید کرد و گفت: جلساتی با مجموعه بالادستی در دی ماه برگزار و سیاست ها و اهداف در رده ها و شهرستان ها ابلاغ شد.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: ارائه تولیدات فرهنگی و هنری، نشست 300 نفری مجمع جهادگران فارس، آیین بهره برداری از 5100 فرصت شغلی اجتماع محور، اجرای نهمین رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه به صورت محله محور، اجرای پاتوقی سرودهای موضوعی در سطح شیراز و شهرستان ها، جشنواره سرود فجر به صورت ملی و بین المللی، آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد، اجرای نذر حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت دهه فجر با برگزاری 5 هزار برنامه توسط سپاه فارس

بزرگداشت دهه فجر با برگزاری 5 هزار برنامه توسط سپاه فارس