مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-24سياسي

1006 زندانی جرایم غیرعمد در اصفهان وجود دارد/137 نفر بدهکار مهریه


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان گفت: یک هزار و 6 زندانی جرایم غیرعمد ناشی از بدهکاری مالی و تصادفات در زندان های استان اصفهان به سر می برند.

- با اشاره به آخرین وضعیت محکومان جرایم غیرعمد در زندان های استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر 981 زندانی مرد و 25 محکوم زن به دلیل ناتوانی در تأمین دیه در سطح زندان های استان در بند هستند.

وی با تفکیک جرایم این مددجویان ادامه داد: بعد از اصلاح و تصویب دائمی قانون بیمه اجباری شخص ثالث در اردیبهشت سال 95 هرچند آمار زندانیان دیه کاهش یافت و خوشبختانه با همکاری صندوق تأمین خسارت های بدنی و انجام کامل تکالیف شرکت های بیمه گر تعداد زندانیان بدهکار در سوانح جاده ای، از جمله فوتی و جرحی امروز در سطح استان تنها به دو نفر تقلیل رسیده است اما در مقابل جمعیت محکومان مالی ناشی از صدور چک یا امضای سفته افزایش داشته است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان اظهار کرد: از جمع محکومان جرایم غیرعمد هم اکنون تعداد 850 نفر با عنوان محکومیت های مالی و حقوقی در بند حضور دارند که نزدیک به یک پنجم این زندانیان نه با مطالبه وجه که به سبب ضمانت های نابجا از همسران و همکاران و همسایگان گرفتار حبس شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1006 زندانی جرایم غیرعمد در اصفهان وجود دارد/137 نفر بدهکار مهریه

1006 زندانی جرایم غیرعمد در اصفهان وجود دارد/137 نفر بدهکار مهریه