مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-24سياسي

200 هکتار از اراضی پترگان زیر کشت زیره سبز رفت


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: میزان 1300 کیلوگرم بذر زیره سبز در سطح 200 هکتار از اراضی دهستان پترگان در اختیار بیش از 150 خانواده ای این منطقه به صورت رایگان قرار داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در حاشیه کشت زیره سبز در دهستان پترگان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: توانمندسازی جوامع روستایی و موضوع اشتغال یکی از کارهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان بوده که در 6 دهستان سطح استان و به صورت الگویی با محوریت امام روستا پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه بخشی از روستاها به صورت نقاط هدف انتخاب شده، افزود: با کار مطالعاتی که انجام شده و با محوریت امام روستا مشارکت های جمعی و ترغیب مردم به شبکه سازی کار گروهی در روستاها را انجام می دهند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان داشت: در زمینه اشتغال در شهرستان زیرکوه در دهستان پترگان که یکی از مناطق هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی بوده، با توجه به اینکه شرایط بارندگی مناسب بود و برای استفاده بهینه از زمین های دیم بحث کشت گیاهان دارویی را در برنامه گذاشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هکتار از اراضی پترگان زیر کشت زیره سبز رفت

200 هکتار از اراضی پترگان زیر کشت زیره سبز رفت