مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-24سياسي

مسائل مالی مانع درمان ناباروری نیست/هزینه درمان ناباروری سال 1400 را پس بگیرید


معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: از بزرگترین چالش های زوجین مباحث تامین مالی است، تلاش همواره ما این بوده که بتوانیم مسیری را هموار کنیم تا مراجعین مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم رویا بتوانند به هدفشان که همان .

- ایسنا/قم معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: از بزرگترین چالش های زوجین مباحث تامین مالی است، تلاش همواره ما این بوده که بتوانیم مسیری را هموار کنیم تا مراجعین مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم "رویا" بتوانند به هدفشان که همان فرزندآوری است دست پیدا کنند و در حال حاضر به لطف خدا تلاشمان به نتیجه رسیده است.

لیلا ناصرپور در گفت وگو با ایسنا گفت: در سال های گذشته که طرح تحول نظام سلامت اجرا شد 85% هزینه های درمان ناباروری به عنوان تخفیف به زوجین نابارور تخصیص پیدا می کرد تا بتوانند مراحل درمانشان را طی کنند، طی مدت اجرای این طرح مرکز رویا هم از جمله مراکزی بود طی قرارداد با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خدمات درمانی را با 85% تخفیف به مراجعین مشمول شرایط ارائه می داد.

وی افزود: بعد از این که مدت اجرای این طرح به پایان رسید، در پی راهی که بتوانیم مراجعین مرکز را یاری دهیم شرایطی را پدید آوردیم که مراجعین مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل مالی مانع درمان ناباروری نیست/هزینه درمان ناباروری سال 1400 را پس بگیرید

مسائل مالی مانع درمان ناباروری نیست/هزینه درمان ناباروری سال 1400 را پس بگیرید