مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-24اقتصادي

وضعیت برزخی برخی مناطق گناوه/ محلاتی که نه جزو شهر هستند نه رو روستا!+عکس


محله امید گناوه و الغدیر که برخلاف اسمشان هیچ امیدی برای ساکنین آن نمانده است و ساکنان این دو محله محروم پیرامون شهر، گاه از نخستین امکانات و خدمات شهری بی نصیب هستند.

- خبرگزاری فارس - شهرستان گناوه، امیرحسین جلال پور: حاشیه نشینی و محرومیت در شهرهایی که قیمت مسکن در آن ها بسیار زیاد است روز به روز در حال افزایش است.

قیمت های سرسام آور مسکن و کمبود شغل و درآمد لازم جهت تهیه مسکن و افزایش جمعیت از عواملی است که قشر ضعیف جامعه جهت تامین مسکن خود، روی به حاشیه نشینی و منازل با متراژ پایین آورده که باعث شده است این افراد با خریدن این منازل به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم و خدمات رفاهی بیش از پیش دچار مشکلات مختلفی در زندگی خود شوند.

حاشیه نشینان که زمانی در فکر یافتن کار و درآمد بهتر راهی شهرها شدند، در شهر نیز به دلیل افزایش افسار گسیخته قیمت املاک نتوانستند ساکن شوند و با اجبار در پیرامون شهرها ساکن شدند و همچنین در بعضی مناطق مجبور به خرید منازلی با متراژ پایین شدند تا شاید روزگار و زندگی بهتری تجربه کنند اما.

با مرور زمان و با تدوین قوانین جدید، شهرداری ها ابزارهایی کنترلی مانند صادر نکردن پروانه ساخت و ساز، عدم مجوز آب و برق و گاز و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت برزخی برخی مناطق گناوه/ محلاتی که نه جزو شهر هستند نه رو روستا!+عکس

وضعیت برزخی برخی مناطق گناوه/ محلاتی که نه جزو شهر هستند نه رو روستا!+عکس