مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-24اقتصادي

فروش 9 میلیاردی کتاب در روز دوم نمایشگاه مجازی کتاب تهران


رییس نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: از روز گذشته خرید از سایت نمایشگاه شروع شده و تا امروز صبح؛ 124 هزار نسخه کتاب به مبلغ بیش از هشت میلیارد و 700 میلیون تومان از سوی مردم خریداری شده است.

- ، علی رمضانی، رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران امروز چهارم بهمن با حضور در برنامه صبح به خیر ایران با اشاره به آغاز به کار دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ساعت 8 صبح روز یکشنبه (سوم بهمن ) آغاز شده است.

در این نمایشگاه بیش از دو هزار 100 ناشر داخلی و خارجی آثار خود را عرضه کرده اند و تعداد 24 کشور خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم و فروش 124 هزار نسخه کتاب در فاصله یک روز از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران افزود: در این نمایشگاه مجازی بیش از 200 هزار عنوان اثر از ناشران در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

مخاطبان این نمایشگاه می توانستند از 29 دی ماه وارد سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شوند و کتاب های مورد علاقه خود را در بخش علاقه مندی ها ذخیره کنند.

از روز گذشته (سوم بهمن ماه) خرید از سایت نمایشگاه کتاب تهران شروع شد و تا امروز صبح (چهارم بهمن ماه) 124 هزار نسخه کتاب به مبلغ بیش از هشت میلیارد و 700 میلیون تومان از سوی مردم خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 9 میلیاردی کتاب در روز دوم نمایشگاه مجازی کتاب تهران

فروش 9 میلیاردی کتاب در روز دوم نمایشگاه مجازی کتاب تهران