مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-24بين الملل

دعوا بر سر زباله در عروس خاورمیانه


مبارزه بر سر زباله نشان دهنده نزول شدید و سریع سطح زندگی در بیروت است چرا که لبنان در میانه یکی از بدترین بحران های مالی جهان در تاریخ معاصر در حال غرق شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میدل ایست آنلاین، در خیابان های تاریک بیروت که اکنون اغلب ساعات بدون برق هستند گاهی اوقات تنها نوری که می تابد نور چراغ قوه زباله گردهاست که به دنبال پیدا کردن ضایعات برای فروش هستند.

زباله ها به کالا هایی تبدیل شده اند که در لبنان بر سر آن دعوا می شود؛ دعوا برای تصاحب هر چه زودتر آن و فروش برای کسب درآمد.

با افزایش تعداد زباله گرد ها در میان فقرای ناامید لبنانی، برخی سطل های زباله را نشانه گذاری کرده اند تا قلمروشان را مشخص کنند و کسانی که به آن دست درازی می کنند را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

در همین حال، حتی خانواده های دارای وضعیت اقتصادی بهتر نیز وسایل قابل بازیافت خود را می فروشند، زیرا می توانند به جای آن پول شان را به دلار تبدیل کنند، آن هم در شرایطی که واحد پول ملی لبنان در حال سقوط است.

این وضعیت فقرا را فقیرتر کرده است.

آنان از آینده خود و آن چه پیش روی شان قرار دارد می ترسند.

هدی یک مادر لبنانی 57 ساله که به شغل زباله گردی مشغول شده می گوید: مردم فقیر زیادی مثل من وجود دارند، اما مردم چیزی در این باره نمی دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوا بر سر زباله در عروس خاورمیانه

دعوا بر سر زباله در عروس خاورمیانه