مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 18:422022-01-24حوادث

حمله پلنگ به یک چوپان در ارتفاعات پنو لنگرود


رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود از اظهارات فردی مبنی بر حمله احتمالی یک قلاده پلنگ به وی در ارتفاعات روستای پنو در بخش اطاقور این شهرستان خبر داد و گفت: - ایوب زارع در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به مصدوم شدن یک چوپان اظهار کرد: به دنبال کسب گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ به یک چوپان در روستای پنو از بخش اطاقور لنگرود، سریعا با هماهنگی با فوریت های 115 این چوپان به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود انتقال داده شد.

  وی با اشاره به اظهارات فرد مصدوم بنام حسین بازگیر که جوان حدودا 31ساله و ساکن روستای پنو است، گفت: فرد چوپان پس از اینکه گوسفندان خود را به کوه برای چرای می فرستد یک قلاده پلنگ به سمت دام ها حمله ور می شود و سپس به سمت چوپان حمله می کند که چوپان از ناحیه سر و دست زخمی می شود.

  رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود با بیان اینکه حال عمومی نامبرده در عیادت صورت گرفته مساعد است، افزود: بنا به اظهارات این فرد مصدوم، در مدت زمان بسیار کوتاه، پلنگ این جوان را از ناحیه سر، و دست دچار آسیب و صدمه می کند که پس از درگیری پلنگ با چوپان با سرو صدای دامدار مجاور، پلنگ از محل متواری می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تیمی از کارشناسان محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان و شهرستان، در حال بررسی نوع گونه حیات وحش و صحت و سقم این ادعا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پلنگ به یک چوپان در ارتفاعات پنو لنگرود

حمله پلنگ به یک چوپان در ارتفاعات پنو لنگرود