مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 20:572022-01-24حوادث

پاترول دزدی، با چاقوی کوچک!


سارقی که پاترول جی پی اس دار را با یک چاقوی کوچک سرقت کرده بود، هنگام تعقیب و گریز در حالی با شلیک پلیس مشهد دستگیر شد که شش خودروی عبوری را در هم کوبید و فردی را نیز مجروح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ساعت 23 جمعه گذشته، ماموران گشت کلانتری سپاد مشهد، مشغول انجام وظیفه و گشت زنی برای حفاظت از اموال مردم بودند که ناگهان مردی سراسیمه خود را به نیروهای انتظامی رساند و در حالی که با مشاهده پلیس قوت قلبی یافته بود، به افسر گشت گفت: خودروی پاترولم را در یکی از خیابان های بولوار هاشمیه پارک کرده بودم که حدود نیم ساعت قبل وقتی به محل پارک خودرو بازگشتم با جای خالی خودرو روبه رو شدم و تازه فهمیدم که پاترولم را سرقت کرده اند اما از آن جایی که خودرو جی پی اس فعال داشت، بی درنگ محدوده حرکت خودرو را جست وجو کردم تا این که به خیابان درودی رسیدم و اطمینان یافتم که پاترول در همین نقطه است.

به دنبال اظهارات مال باخته، بلافاصله نیروهای گشت مراتب را از طریق بیسیم به سرگرد جعفر عامری (رییس کلانتری سپاد) اطلاع دادند و سپس با راهنمایی و دستورات ویژه انتظامی وارد عمل شدند.

آنان با همکاری مال باخته و در تعقیب خودروی پاترول به ابتدای خیابان درودی 4 رسیدند و ناگهان پاترول سرقتی را در حالی مشاهده کردند که دو سرنشین داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاترول دزدی، با چاقوی کوچک!

پاترول دزدی، با چاقوی کوچک!