مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-25اقتصادي

سهم 15 درصدی اشتغال بومی ها در عسلویه/ ورود نان کارکنان با پرواز به بوشهر!


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر به صورت مستند تنها 15 درصد نیروهای شاغل در تاسیسات صنعتی مستقر در عسلویه و پارس جنوبی را بومیان این استان تشکیل می دهند و 85 درصد غیر بومی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مصدق کشاورزی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر فقط 15 درصد نیروهای شاغل در تاسیسات صنعتی مستقر در عسلویه و پارس جنوبی را بومیان استان بوشهر تشکیل می دهند و 85 درصد غیر بومی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: برخی از شرکت های مستقر در پارس جنوبی با وجود حضور نیروی بومی باز هم ترجیح می دهند نیروی خارج از استان بوشهر وارد کنند.

کشاورزی بیان کرد: هرچند صنعت برای استان بوشهر عوایدی داشته ولی وقتی بررسی می شود نباید عوارض صنعت بیشتر از عواید آن باشد و این باید به عنوان مطالبه این استان مطرح شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه در آزمون های اشتغال باید امتیاز بومی بودن به جوانان استان بوشهر  برسد، نباید دیگر امتیازها مانع اشتغال نیروهای بومی این استان شود و بالاتر از  این امتیاز قرار بگیرند همچنین حداکثر سن جوانان بومی دو سال بیشتر از بقیه در نظر گرفته شود.

 نان پروازی به بوشهر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر درباره نان های پروازی در جنوب استان اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 15 درصدی اشتغال بومی ها در عسلویه/ ورود نان کارکنان با پرواز به بوشهر!

سهم 15 درصدی اشتغال بومی ها در عسلویه/ ورود نان کارکنان با پرواز به بوشهر!