مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-25ورزشي

پیستی که 30 سال است، پیست نشده/تمرین اسکی بازان استان مرکزی در پیست های همسایه!


27 دی ماه پس از اولین بارش قابل توجه برف در استان مرکزی، از آخرین وضعیت پیست اسکی پاکل سراغ گرفتیم و امیدوار بودیم که شاید بالاخره این ظرفیت قابل توجه ورزشی و گردشگری در استان مرکزی سامانی گرفته باشد، - پیستی که 30 سال است، پیست نشده/تمرین اسکی بازان استان مرکزی در پیست های همسایه! ایسنا/مرکزی 27 دی ماه پس از اولین بارش قابل توجه برف در استان مرکزی، از آخرین وضعیت پیست اسکی پاکل سراغ گرفتیم و امیدوار بودیم که شاید بالاخره این ظرفیت قابل توجه ورزشی و گردشگری در استان مرکزی سامانی گرفته باشد، اما دریغ! در پرس و جویی که انجام شد، نشانی از تغییر ندیدیم و در گزارشی که به همین بهانه، از وضعیت پیست اسکی پاکل در شهرستان شازند بر روی خروجی قرار گرفت، به ضعف های موجود این پیست پس از گذشت 32 سال از افتتاح پرداخته شد.

پس از انتشار این گزارش، رییس هیات اسکی استان مرکزی در تماس با ایسنا، پیگیری های خود را در طول سال های اخیر برای ساماندهی این پیست تشریح کرد و البته به بن بست هایی که در این مسیر به آنها برخورد کرده است نیز پرداخت.

محمود رئوفی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص روند راه اندازی این پیست اظهار کرد: پیست اسکی استان مرکزی که در شهرستان شازند و بخش سربند واقع شده است در سال 1368 به همت شخصی به نام شاه کرمی که در کارخانه قند شازند فعال بود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیستی که 30 سال است، پیست نشده/تمرین اسکی بازان استان مرکزی در پیست های همسایه!

پیستی که 30 سال است، پیست نشده/تمرین اسکی بازان استان مرکزی در پیست های همسایه!