مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-25ورزشي

آغاز تمرینات پرسپولیس پس از واریز پول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بلافاصله بعد از پایان بازی پرسپولیس و فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر و آغاز تعطیلات نیم فصل، برخی رسانه ها اعلام کردند تمرینات پرسپولیس به مدت سه روز تعطیل خواهد شد و سرخ پوشان با توجه به بازی حساسی که در سوپرجام مقابل فولاد دارند، - هنوز مشخص نیست کادرفنی پرسپولیس چه زمانی دور جدید تمرینات این تیم را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بلافاصله بعد از پایان بازی پرسپولیس و فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر و آغاز تعطیلات نیم فصل، برخی رسانه ها اعلام کردند تمرینات پرسپولیس به مدت سه روز تعطیل خواهد شد و سرخ پوشان با توجه به بازی حساسی که در سوپرجام مقابل فولاد دارند، تمریناتشان را از اواخر هفته جاری برگزار می کنند.

این خبر در حالی منتشر شد که مدیرعامل تازه وارد باشگاه پرسپولیس هنوز به تعهدات مالی خود عمل نکرده و خلاف وعده ای که قبل از بازی با فولاد داد، هنوز نتوانسته 10-12 درصدی که قول داده بود را به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کند.

موضوعی که به شدت باعث ناراحتی بازیکنان و مربیان شده و حتی شایعه استعفای یحیی گل محمدی را افزایش داده است.

برهمین اساس شنیده می شود بازیکنان پرسپولیس تا زمانی که درویش به وعده اش عمل نکرده و واریزی نداشته باشد، در تمرینات حاضر نخواهند شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تمرینات پرسپولیس پس از واریز پول

آغاز تمرینات پرسپولیس پس از واریز پول