مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-25فرهنگي

«ایوان آینه» افتتاح شد/ کمک به احیای هنرهای فراموش شده اسلامی


هنرمند نمایشگاه «ایوان آینه» معتقد است که طراحی و اجرای آینه کاری توسط معماران و هنرمندان منجر به خلق طرح و ایده های نو می شود و از تکرار مکررات آثار گذشته جلوگیری می کند.

- به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایشگاه ایوان آینه شامل آثاری از هنرمندان باشگاه معماران جوان مرکز معماری اسلامی حوزه هنری زیر نظر سیاوش طرزی عصر روز گذشته 4 بهمن ماه در گالری خانه عکاسان طی مراسمی افتتاح شد.

سیاوش طرزی معمار و استاد آینه کاری در این آیین گفت: دو سال است که کارگاه های آموزشی آینه کاری را در مرکز معماری اسلامی حوزه هنری پی گیری می کنیم و در آن فن و فنون آن را به هنرجویان آموزش می دهیم.

وی افزود: هنرجویان ما در این کارگاه ها که بیشتر دارای تحصیلات عالیه مهندسی و دکتری در رشته های مرتبط هنری هستند در طرح و ایده پردازی آزادانه عمل کردند و آنها در این کار با یادگیری آموزش های مقدماتی با ما مشورت می کردند و راهنمایی می گرفتند.

وی افزود: بسیار خرسندم که آینه کاری را به نسل جوان منتقل می کنیم و از همه مهمتر این هنر به هنرمندان آموزش داده شد چرا که اجرای آینه کاری توسط هنرمندان منجر به خلق طرح و ایده های نو از آن و مانع تکرار مکررات از آثار گذشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایوان آینه» افتتاح شد/ کمک به احیای هنرهای فراموش شده اسلامی

«ایوان آینه» افتتاح شد/ کمک به احیای هنرهای فراموش شده اسلامی