مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:332022-01-25سياسي

شایسته نیست تغییرات سیاسی در انتخاب ریاست جهاد دانشگاهی نقش داشته باشد


دبیر هیات امناء جهاددانشگاهی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی در 41 سال فعالیت خود به دستاوردهای متعددی دست یافته، این موضوع در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی که در دی ماه برگزار شد، - دبیر هیات امناء جهاددانشگاهی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی در 41 سال فعالیت خود به دستاوردهای متعددی دست یافته، این موضوع در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی که در دی ماه برگزار شد، بارها از سوی مسئولان کشوری و لشگری تایید شد.

بنابراین این انتظار وجود دارد که چارچوب های تعیین شده در دهه های گذشته برای این نهاد همواره مورد احترام قرار گرفته و شایسته نیست تغییرات سیاسی در انتخاب ریاست این نهاد نقش داشته باشد.

دکتر محمد رضا پورعابدی در پاسخ به خبرنگار ایسنا در مورد شایعه انتخاب رییس جدید برای جهاد دانشگاهی گفت: انتخاب رییس جهاد دانشگاهی دارای فرآیندی است که در اساسنامه جهاد دانشگاهی که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است.

طبق اساسنامه، هیات امنای جهاد دانشگاهی کاندیدای جدید برای ریاست این نهاد را انتخاب کرده و آن را به شورایعالی انقلاب فرهنگی معرفی می نمایند.

شورایعالی انقلاب فرهنگی نیز پس از بررسی برنامه های کاندیدای پیشنهادی برای اداره جهاد دانشگاهی، به صلاحیت وی رای داده و در صورت رای مثبت شورایعالی انقلاب فرهنگی، حکم رییس جدید دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایسته نیست تغییرات سیاسی در انتخاب ریاست جهاد دانشگاهی نقش داشته باشد

شایسته نیست تغییرات سیاسی در انتخاب ریاست جهاد دانشگاهی نقش داشته باشد