مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-25پزشكي

شاخص کیفی هوای شهر همدان برای گروه های حساس ناسالم است


مسئول برنامه بهداشت هوای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شاخص کیفیت هوای شهر همدان برای سومین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

- به گزارش، مهدی خدابخشی عنوان کرد: بر اساس نتایج حاصله از ایستگاه پایش وضعیت کیفی هوا در دانشگاه علوم پزشکی و محیط زیست، شاخص کیفیت هوای شهر همدان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد که این وضعیت طی سه روز گذشته (از روز یکشنبه) در منطقه حاکم است.

وی اظهار کرد: این شرایط ناشی از ذرات گردوغبار با پی ام 10 است که به دلیل پایداری هوا و بروز پدیده وارونگی دما (اینورژن) و آلاینده هایی با منشأ داخلی منجر به این شرایط می شود.

مسئول برنامه بهداشت هوای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان، به افراد سالمند، بانوان باردار، بیماران تنفسی و ریوی، قلبی و عروقی و افراد دارای نقص در سیستم تنفسی توصیه کرد که از حضور و تردد غیرضروری در فضاهای باز به ویژه مکان های پر تردد شهر با توجه بالا بودن میزان آلاینده ها خودداری کنند و گفت: استفاده از ماسک نیز نقش قابل توجهی در پیشگیری از ورود گرد و غبار به ریه و سیستم تنفسی انسان ندارد؛ چراکه ذرات ریز گرد و غبار از طریق منافذ ماسک عبور می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص کیفی هوای شهر همدان برای گروه های حساس ناسالم است

شاخص کیفی هوای شهر همدان برای گروه های حساس ناسالم است