مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 17:372022-01-25حوادث

حمله پلنگ به یک مرد در لنگرود


به دنبال کسب گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ به یک چوپان در روستای پنو از بخش اطاقور لنگرود، سریعا با هماهنگی با فوریت های 115 این چوپان به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود انتقال داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود از اظهارات فردی مبنی بر حمله احتمالی یک قلاده پلنگ به وی در ارتفاعات روستای پنو در بخش اطاقور این شهرستان خبر داد.

ایوب زارع رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود گفت: به دنبال کسب گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ به یک چوپان در روستای پنو از بخش اطاقور لنگرود، سریعا با هماهنگی با فوریت های 115 این چوپان به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود انتقال داده شد.

وی افزود: بنا به اظهارات فرد مصدوم بنام حسین بازگیر که جوان حدودا 31 ساله و ساکن روستای پنو است، پس از اینکه گوسفندان خود را به کوه برای چرا می فرستد یک قلاده پلنگ به سمت دام ها حمله ور می شود و سپس با چوپان درگیر می شود که چوپان از ناحیه سر و دست زخمی می شود.

زارع افزود: حال عمومی نامبرده در عیادت صورت گرفته مساعد است.

وی بیان کرد: بنا به اظهارات این فرد مصدوم در مدت زمان بسیار کوتاه پلنگ این جوان را از ناحیه سر و دست دچار آسیب و صدمه می کند و از محل متواری می شود که پس از درگیری پلنگ با چوپان با سرو صدای دامدار مجاور، پلنگ از محل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پلنگ به یک مرد در لنگرود

حمله پلنگ به یک مرد در لنگرود