مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:522022-01-26سياسي

هیسپان تی وی یک رقیب ساده نیست


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ رضا یگانه شکیب عضو هیات علمی کالج سانتامونیکا تاکید کرد: دوره لشکرکشی و کودتا های پی در پی ایالات متحده در کشور های آمریکای لاتین و جایگزین کردن دیکتاتور های نظامی طرفدار نظام سرمایه داری به جای حکومت های مردمی و مخالف .

- ضو هیات علمی کالج سانتامونیکا کالیفرنیا گفت: قطعا همکاری های فرهنگی و گفتگوی مردم با مردم، می تواند زمینه ساز ارتباطات اقتصادی و سیاسی باشد.

بنابراین هیسپان تی وی می تواند بستر مناسبی برای ایجاد شناخت متقابل میان مردم ایران و ملل آمریکای لاتین از یکدیگر و جاده صاف کن این گفتگوی بین ملت ها باشد.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ رضا یگانه شکیب عضو هیات علمی کالج سانتامونیکا تاکید کرد: دوره لشکرکشی و کودتا های پی در پی ایالات متحده در کشور های آمریکای لاتین و جایگزین کردن دیکتاتور های نظامی طرفدار نظام سرمایه داری به جای حکومت های مردمی و مخالف امریکا که نوعا چپی و سوسیالیست بودند، هنوز به پایان نرسیده است و مدت زیادی هم از آن ها نگذشته است.

جاده صاف کن تمامی این اقدامات استعماری همیشه رسانه های تحت کنترل غرب بوده اند که با دست گذاشتن روی سنت این مردم و استفاده از دینداری کاتولیکی آنها، مردم عامی را به سمت خود کشیده و طرفدار رژیم های کودتایی خود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیسپان تی وی یک رقیب ساده نیست

هیسپان تی وی یک رقیب ساده نیست