مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-26سياسي

بوشهری ها به پویش دست بوسی مادر پیوستند/ اجرای برنامه های متنوع


جمعی از جوانان بوشهری در پویش دست بوس مادر مجموعه رویدادهایی را با همکاری اهالی رسانه، جامعه فرهنگی و هنری، چهره های مطرح استانی و گروه های مردم نهاد، - بوشهر- جمعی از جوانان بوشهری در پویش دست بوسی مادر مجموعه رویدادهایی را با همکاری اهالی رسانه، جامعه فرهنگی و هنری، چهره های مطرح استانی و گروه های مردم نهاد، راه اندازی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مادر است که اینگونه ذات اقدس الهی به اندازه بیان یک اُف بر او را هم جایز نمی داند تا مبادا بلور نازک و درخشان قهرمانی ترک بردارد؛ و چه نیک فرجام است آنکه در خدمت و مهربانی و احترام به مادرش اول باشد.

همان که همه می شناسیمش؛ قهرمانی گمنام که با شکوه مهرش عشق را معنایی دیگر می بخشد و قلبش وسعت بی انتهای صبر و مهربانی است؛ شانه های پرصلابتش مأمن مهر و صفاست و چشم های پرفروغش سرچشمه احساس و گذشت.

مادر، فرشته ایست که با گلخند محبتش رنگ غم را از چهره مان می زداید و تبسمی از شادمانی بر دل هایمان می نشاند و با دستان پرسخاوتش، چتری سایه گستر ساخته تا هیچ سختی را حس نکنیم.

مادر، مجموعه ای از صفات نیک و حسنه و به راستی که تندیسی از قهرمانی هاست؛ چه نیک مضمونی است آیات دلنشین الهی که همواره بر نیکی و مهربانی به این قهرمان زندگی توصیه و سفارش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها به پویش دست بوسی مادر پیوستند/ اجرای برنامه های متنوع

بوشهری ها به پویش دست بوسی مادر پیوستند/ اجرای برنامه های متنوع