مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-26سياسي

زمان اعلام مفاد قرارداد بین ایران و چین به مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکری خطاب به رییس مجلس اظهار داشت: - رییس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مهریز و بافق در خصوص بی اطلاعی مجلس از مفاد قرارداد ایران و چین تاکید کرد: هنوز قراردادی بسته نشده و اگر بسته شود به اطلاع مجلس می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکری خطاب به رییس مجلس اظهار داشت: قرارداد ها و فعالیت های دیپلماتیک دولت جای تشکر دارد، اما در خصوص قراردادی که بین ایران و چین بسته شد و اخیرا هم با روسیه بسته شده، مجلس بی خبر است.

وی افزود: وقتی هم که مردم در این باره از ما سؤال می کنند که این چه نوع قراردادی است و متن آن چیست، پاسخی برای مردم نداریم.

نایب رییس کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور تصریح کرد: طبق اصل 77 قانون اساسی قرارداد های بین المللی باید در مجلس تصویب شود و این ضعف مجلس است که از این موضوعات خبر ندارد.

صباغیان خطاب به قالیباف رییس مجلس تأکید کرد: حداقل شما در این باره توضیح دهید که محتوای قرارداد چیست و این انتظار از شما که روز اول گفتید اقتدار مجلس را حفظ می کنید، هست که در این باره اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام مفاد قرارداد بین ایران و چین به مجلس

زمان اعلام مفاد قرارداد بین ایران و چین به مجلس