مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-26سياسي

درخواست نماینده دهلران از سازمان بحران برای جبران خسارات سیل اخیر


نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی خواستار تامین اعتبار به منظور جبران خسارات سیل اخیر توسط سازمان بحران در حوزه انتخابیه اش شد.

- نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی خواستار تامین اعتبار به منظور جبران خسارات سیل اخیر توسط سازمان بحران در حوزه انتخابیه اش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد علیزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: در اثر سیل 24 دی ماه 1400 در بخش کلات مورموری از شهرستان آبدانان به مناطق مسکونی، تجاری، مزارع و احشام مردم، همچنین زیرساخت ها خساراتی وارد شد، از وزیر کشور انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به تأمین اعتبار به منظور جبران این خسارات از طریق سازمان بحران اقدام کند.

وی در تذکری خطاب به رییس جمهور در خصوص عدم اعمال وام های کشاورزی و دامداری عنوان کرد: بانک های عامل کشاورزان و دامداران زحمتکش را جان به لب کرده اند و کارد به استخوانشان رسیده است، دستور فرمایید سریعا این مصوبه در دولت تعیین تکلیف شود.

همچنین مصوبه زلزله استان کرمانشاه به استان ایلام تسری پیدا کند.

خواهشا به داد مردم به ویژه کشاورزان برسید.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس یازدهم در تذکر دیگر خود خطاب به وزارت صمت و بانک ملت در خصوص بلاتکلیفی کارخانه سیمان دهلران بیان کرد: س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده دهلران از سازمان بحران برای جبران خسارات سیل اخیر

درخواست نماینده دهلران از سازمان بحران برای جبران خسارات سیل اخیر