مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-26سياسي

مشکل معدن آلبلاغ باید با تکیه بر توان و حمایت های مردمی برطرف شود


استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشکلات متعدد معدن آلبلاغ اسفراین، گفت: مشکل معدن آلبلاغ باید با تکیه بر توان و حمایت های مردمی برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر چهار شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به مردم پاسخگو باشند، اظهار کرد: باید بدانیم برای رسیدن به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید مسائل مختلف را تحمل کرد اما این تحمل باید همراه با عدالت و به دور از تبعیض باشد.

وی با بیان اینکه اگر مردم به این نتیجه برسند که مسئولان با آنها همدل هستند هر نوع فشار اقتصادی را تحمل می کنند، گفت: برای خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات هیچ کم کاری قابل قبول نیست.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: آرمان های پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمنان امروز خواهد شد.

حسین نژاد عزت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی را از برکت خون شهدا و جانبازان دانست و گفت: فرماندار جدید شهرستان اسفراین باید با بهره مندی از تجارب گذشته و با همراهی مردم و نخبگان شهرستان روند اجرای پروژه های عمرانی را شتاب دهد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی در ادامه سخنان افزود: باید از فرصت همدلی و حمایت ائمه جمعه شهرها و ظرفیت های منطقه ای در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل معدن آلبلاغ باید با تکیه بر توان و حمایت های مردمی برطرف شود

مشکل معدن آلبلاغ باید با تکیه بر توان و حمایت های مردمی برطرف شود