مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-26اجتماعي

طارمی در جاده های برفی آنتالیا و آنکارا بسوی تهران!


پرواز طارمی قرار بود در فرودگاه استانبول به زمین بنشیند، اما ناگهان خلبان اعلام کرد که به دلیل شرایط جوی و بارش شدید برف، امکان فرود در استانبول یا حتی در فرودگاهی نزدیک این شهر هم ممکن نیست و بنابراین هواپیما در فرودگاه محقر شهر دالامان در فاصله 759 کیلومتری استانبول فرود آمد.

در جایی که شاید برای توریست های ایرانی که قصد استفاده از آب و هوای مطلوب ساحلی را دارند، شناخته شده باشد، اما برای مهدی طارمی که تصور می کرد قرار است دوشنبه شب در تهران سر به بالین بگذارد، ناشناخته ترین جای دنیا بود.

اینکه چرا خلبان، دالامان را برای فرود انتخاب کرده، فارغ از مسائل آب و هوایی، به پرواز های پرتعداد از این شهر به استانبول برمی گردد.

احتمالا او تصور می کرد که تا ساعاتی بعد عملیات برف روبی با تکنولوژی جدید انجام خواهد شد تا آن ها راهی این شهر شوند، اما این اتفاق رخ نداد و مهاجم تیم ملی در این شهر محبوس شد.

اگرچه محمدحسین میثاقی با نگاهی خوش بینانه درخواست یک جت شخصی را برای انتقال طارمی به ایران مطرح کرد، اما در واقعیت، مهاجم بوشهری باید مسیر دیگری را بپیماید.

احتمالا مهدی طارمی به صورت زمینی از دالامان به آنتالیا خواهد رفت و سپس این شهر جنوبی ترکیه را به مقصد پایتخت این کشور در آنکارا ترک خواهد کرد تا به این شکل و با فرار از برف عجیب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارمی در جاده های برفی آنتالیا و آنکارا بسوی تهران!

طارمی در جاده های برفی آنتالیا و آنکارا بسوی تهران!