مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-27حوادث

قتل عام خانوادگی در کرمانشاه/ قاتل در کمتر از 4 ساعت دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری شخصی خبر داد که در اقدامی جنون آمیز اقدام به قتل 3 عضو خانواده خاله خود که همسر، مادر و خواهر همسر سابق وی بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس، تیم هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد قاتل داماد سابق و خواهرزاده زن خانواده بوده که حدود 5 سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده جدا شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به بهانه ای شب را هم برای خواب در منزل مقتولان مانده است.

وی یادآور شد: داماد سابق خانواده سپس نیمه های شب در اقدامی جنون آمیز به وسیله اسلحه کلتی که همراه داشته است به سمت همسر سابق 31 ساله، مادر همسر و خاله 55 ساله و خواهر همسر 35 ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.

جاویدان دامه داد: دیگر موضوع تاسف بار این حادثه دردناک، حضور پسربچه ای 6 ساله در منزل زمان وقوع جنایت که فرزند مشترک قاتل و مقتول بوده می باشد که پس از شلیک های صورت گرفته و فرار پدرش با اجساد غرق در خون مادر، مادر بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل عام خانوادگی در کرمانشاه/ قاتل در کمتر از 4 ساعت دستگیر شد

قتل عام خانوادگی در کرمانشاه/ قاتل در کمتر از 4 ساعت دستگیر شد