مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-27اقتصادي

افزایش 30 هزار نفری مشترکان دیتا و اینترنت در کردستان


مدیر مخابرات منطقه کردستان از تأمین تجهیزات لازم جهت برقراری لینک های ارتباطی مشتریان دیتا در استان و افزایش 30 هزار نفری مشترکان خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به اینکه در شرایط فعلی، استفاده روز افزون مشتریان از سرویس های مبتنی بر دیتا و اینترنت رشد قابل توجهی داشته است اظهار کرد: در راستای تأمین لینک های ارتباطی نسبت به ارتقا و افزایش ظرفیت سرویس دهی برای مشتریان آنلاین با تأمین لینک های ارتباطی،توسعه تجهیز asاستان و سرمایه گذاری های لازم، اقدام شده است.

وی خاطر نشان ساخت: با اجرای این پروژه ظرفیت سرویس دهی به مشتریان FTTH , ADSL و VDSL از 90 هزار مشترک به 120 هزار مشترک ارتقا داده شد.

وی با اعلام اینکه مشتریان فعال شبکه دیتای استان از مرز 100 هزار مشترک گذشته است، اظهار داشت: به همین دلیل ظرفیت سخت افزاری تجهیز Bras استان و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود و امکان دسترسی به شبکه به ویژه در ساعات پرترافیک امکان کاهش سطح شاخص های کیفی را به دنبال داشت که به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و رعایت اصل مشتری مداری، در کمترین زمان ممکن ظرفیت سرویس دهی به مشتریان آنلاین معادل 30 هزار مشترک افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 هزار نفری مشترکان دیتا و اینترنت در کردستان

افزایش 30 هزار نفری مشترکان دیتا و اینترنت در کردستان