مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-27سياسي

«شهر تاریخی و رویکردهای حقوقی و قانونی» رونمایی می شود


کتاب «شهر تاریخی و رویکردهای حقوقی و قانونی ملی و بین المللی» در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته رونمایی می شود.

- کتاب شهر تاریخی و رویکردهای حقوقی و قانونی ملی و بین المللی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی نوروززاده ـ شهردار بافق ـ در توضیح این کتاب گفت: شهر تاریخی و رویکرهای حقوقی و قانونی ملی و بین المللی حاصل تلاش و پژوهش 10 ساله دکتر ناصر مشهدی زاده دهاقانی است.

در این کتاب به شهر تاریخی به عنوان میراث باارزش فرهنگی و تاریخی پرداخته شده و جایگاه آن در برنامه ها و قوانین ملی و همچنین در شرح وظایف وزارتخانه ها و سازمان ها بررسی شده است.

او افزود: مؤلف در این کتاب علاوه بر طرح کنوانسیون ها و معاهدات بین المللی، ظرفیت ها، زمینه ها و جایگاه شهر تاریخی، بافت ها و محوطه های باارزش فرهنگی و تاریخی را برجسته کرده است.

نوروززاده یادآور شد: این کتاب با حمایت شهرداری بافق به زیور طبع آراسته شده و قرار است در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از تاریخ 9 تا 12 بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، رونمایی شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهر تاریخی و رویکردهای حقوقی و قانونی» رونمایی می شود

«شهر تاریخی و رویکردهای حقوقی و قانونی» رونمایی می شود