مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-27سياسي

شهدای روحانی مشعل داران هدایت هستند


رییس ستاد بزرگداشت شهدای روحانی و طلبه اردبیل گفت: شهدای روحانی مشعل داران هدایت در جامعه هستند که به تناسب جمعیت روحانیون، ما بیشترین آمار شهدا را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نجات فیاضی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و 43 سال استقامت ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب ایران برخلاف سایر انقلاب ها نظیر کبیر فرانسه، برخاسته از اصالت مردمی است و پشتوانه این نظام زمینه ساز دوام و قوام آن است.

وی از این انقلاب به عنوان شجره طیبه یاد کرد و گفت: اصل این درخت مردم سالاری دینی و شاخ و برگ آن نیز حضور و پشتیبانی مردم در صحنه های مختلف است تا برخلاف سایر انقلاب ها، جمهوری اسلامی ایران دوام واقعی داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل تصریح کرد: غربی ها دهه 70 میلادی را دهه نابودی ایدئولوژی های دینی و رونق اندیشه لیبرالیسم نامگذاری کرده بودند اما در همین مقطع انقلاب اسلامی با هدایت امام راحل به ثمر نشست و در کنار همه اقشار علما و روحانیون نیز نقش بی بدیلی را ایفا کردند.

حجت الاسلام فیاضی انقلاب اسلامی را متعلق به همه آحاد جامعه بدون مرزبندی حزبی، گروهی و جناحی توصیف کرد و افزود: در سطح کشور 4 هزار شهید روحانی وجود دارد که کنگره بزرگدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای روحانی مشعل داران هدایت هستند

شهدای روحانی مشعل داران هدایت هستند