مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-27سياسي

امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است


رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: امنیت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است.

- ، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر پنجشنبه در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در اردوگاه شهید منتظری شهرستان شهریار با اشاره به اینکه شهادت بزرگترین افتخاری است که خداوند نصیب انسان می کند، افزود: امنیت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است و خانواده شهدا نیز در این اجر عظیم شریک هستند.

رییس ستاد دهه فجر استان تهران خاطر نشان کرد: خانواده شهدا در روز قیامت همراه با شهیدشان محشور می شوند و این مهم اجر صبر بر مصیبت از دست دادن عزیز شهیدشان است؛ شفاعت در روز قیامت به فرموده رهبر معظم انقلاب از آن شهدا و خانواده شهدا است و این مقامی است که خداوند به آنان داده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران خاطر نشان کرد: شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و امیدواریم شرمنده خون پاک آنان نباشیم و بتوانیم جز ادامه دهندگان راه این شهدا گرانقدر قرار بگیریم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: باید شهیدان را به درستی به جامعه و فرزندان خود معرفی کنیم و در این مسیر نورانی، تحقق تمدن نوین اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و دانش آموزان با الگو گیری از شهدا می تواند در مسیر جامعه مهدوی برای رسیدن تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است

امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است