مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-28بين الملل

زرادخانه های رژیم صهیونیستی تهدیدی برای امنیت منطقه و جهان هستند


نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو تأکید کرد: زرادخانه های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی تهدیدی برای امنیت منطقه و جهان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، حسام الدین آلا نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو گفت: ادامه توسعه زرادخانه های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از جمله تسلیحات هسته ای، تهدید اصلی برای امنیت و ثبات منطقه است.

بر اساس این گزارش، این دیپلمات سوری افزود: جامعه جهانی باید به تعهدات خود برای ایجاد منطقه ای عاری از سلاح های کشتار جمعی در خاورمیانه عمل کرده و گام هایی جدی برای اطمینان از پیوستن رژیم صهیونیستی به معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای بردارد.

نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل متحد یادآور شد: جهان امروز از لحاظ امنیتی با چالش ها و خطرات بی سابقه ای مواجه است که نشانه آن افزایش تنش ها و اقدمات تحریک آمیز نظامی در بسیاری از مناطق جهان است و این اقدامات، صلح و امنیت بین المللی را در معرض خطر بی سابقه ای قرار می دهد.

ادامه توسعه زرادخانه های تسلیحات رژیم صهیونیستی ازجمله تسلیحات هسته ای، تهدید اصلی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است این درحالی است که روز گذشته نیز بسام صباغ نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در نشست فوق العاده شورای امنیت برای بررسی تحول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرادخانه های رژیم صهیونیستی تهدیدی برای امنیت منطقه و جهان هستند

زرادخانه های رژیم صهیونیستی تهدیدی برای امنیت منطقه و جهان هستند