مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-28سياسي

مسؤولی که نفس خود را کنترل نکند نمی تواند به مردم خدمت کند


شهدا امیر بر نفس خود شدند اما برخی از مسوولین اسیر بر نفس خود شدند و مسوولی که نتواند نفس خود را کنترل کند نمی تواند به مردم خدمت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در همه امور زندگی، اظهار کرد: ماه رجب، ماه ظرفیت سازی است و انسان باید نفس خود را در حالات مختلف کنترل و حلال و حرام را رعایت کند و همیشه خود را در محضر الهی ببیند.

  وی گفت: شهدا امیر بر نفس خود شدند اما برخی از مسوولین اسیر بر نفس خود شدند و مسوولی که نتواند نفس خود را کنترل کند نمی تواند به مردم خدمت کند و اگر کسی مسلط بر نفس خود شود می تواند محبوب دل ها مانند شهید قاسم سلیمانی شود.

  خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: دشمن به دنبال تحریف تاریخ انقلاب اسلامی است و نسل جوان باید با هوشیاری و آگاهی لازم از جریان پیروزی انقلاب و توطئه های دشمن ، فریب تبلیغات نادرست در فضای مجازی را نخورده و با جهاد تبیین در صحنه ها حضور داشته باشند.

  وی با اشاره به هک شدن شبکه های ملی بیان کرد: اقدام مذبوحانه نیاز به بررسی داشته و مسوولین کشور باید ضریب امنیتی و بازدارندگی را ارتقا دهند و ردپای این مسیله را در جریان نفوذ پیدا کنند و ملت ایران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولی که نفس خود را کنترل نکند نمی تواند به مردم خدمت کند

مسؤولی که نفس خود را کنترل نکند نمی تواند به مردم خدمت کند