مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 16:212022-01-28سياسي

احداث سدها بخش کشاورزی کهگیلویه را متحول می کند


با احداث سدهای آبریز و بالیاب بخش عظیمی از زمین های تشنه شهرستان کهگیلویه آبیاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند در خطبه های نماز جمعه دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از مصادیق تقوا رعایت دستورالعمل های بهداشتی،واکسیناسیون عمومی و فرهنگ سازی برای رعایت دستورالعمل ها در مدارس است.

امام جمعه دیشموک با اشاره به بیکاری جوانان در بخش دیشموک ادامه داد: بیکاری جوانان سبب ایجاد اختلاف،بداخلاقی ها،اعتیاد در این منطقه می شود.

راوند با اشاره به انجام مطالعات سد بالیاب در سال های گذشته افزود: سد بالیاب می تواند مشکل مناطق دیشموک، چاروسا و دشمن زیاری را برطرف کند که از استاندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار ملی کردن این طرح هستیم.

وی ادامه داد: سد آبریز سبب رفع مشکلات کشاورزی منطقه چرام می شود که توجه به این دو طرح مهم در شهرستان کهگیلویه سبب زیر آب رفتن بیش از 15 هزار هکتار زمین کشاورزی می شود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به هک چند ثانیه ای شبکه یک سیما توسط منافقین گفت: تا زمانی که رهبری بزرگ و انقلابی داریم دشمنان نمی توانند غلطی بکنند و این آرزو را به گور می برند که انقلاب را صدمه ای وارد کنند   وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مداحان اهل بیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سدها بخش کشاورزی کهگیلویه را متحول می کند

احداث سدها بخش کشاورزی کهگیلویه را متحول می کند