مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-29پزشكي

تزریق دُز سوم به علت کاهش آنتی بادی دزهای قبلی ضروری است


یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تکرار واکسیناسیون برای افرادی که سطح آنتی بادی آنها بعد از سه ماه کاهش یافته، لازم است.

- ایسنا/همدان یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تکرار واکسیناسیون برای افرادی که سطح آنتی بادی آنها بعد از سه ماه کاهش یافته، لازم است.

دکتر محمدی طاهری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در برخی اخبار و اطلاعیه ها مبنی بر تشویق شهروندان به تاثیرگذاری دُز سوم برای جلوگیری از ابتلا به اُمیکرون می شنویم و این به معنای در معرض خطر بودن افرادی که موعد دُز سوم آنها نرسیده، نیست.

وی ادامه داد: به طور کلی سطح آنتی بادی یا پادتن در هر فرد بعد از مدتی کاهش می یابد، بنابراین توصیه می شود افرادی که سه ماه از موعد واکسیناسیون آن ها می گذرد نسبت به تزریق دُز یادآور اقدام کنند.

دکتر طاهری تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان دُز دوم را دریافت کرده اند، نسبت به تزریق دُز سوم نیز توصیه ها انجام می شود و اطلاعیه مبنی بر راهکار جلوگیری از سویه جدید کرونا تحت عنوان اُمیکرون، تزریق دُز سوم است، به این معنا است که شهروندان باید نسبت به تزریق دُز بعدی واکسن خود اقدام کنند که دزُسومی ها سه ماه بعد از تزریق دوم و دُز دومی ها با توجه به نوع واکسن دریافتی باید نسبت به تزریق دُز دوم واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دُز سوم به علت کاهش آنتی بادی دزهای قبلی ضروری است

تزریق دُز سوم به علت کاهش آنتی بادی دزهای قبلی ضروری است