مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-29سياسي

طرح نمایندگان برای تشکیل وزارت امور ایثارگران و رفاه اجتماعی


عضو کمیسیون شوارها و امور داخلی مجلس از طرح نمایندگان برای تشکیل وزارت امور ایثارگران و رفاه اجتماعی در مجلس خبر داد.

- ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طرح تشکیل وزارت امور ایثارگران و رفاه اجتماعی در مجلس کلید خورد.

وی افزود: این طرح به دنبال ادغام سه سازمان بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی در یکدیگر است تا با تشکیل این سه نهاد حمایتی در یکدیگر کارها در این حوزه بهتر انجام شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با ادغام این نهادهای حمایتی و تشکیل وزارت امور ایثارگران و رفاه اجتماعی جلوی بسیاری از موازی کاری ها گرفته می شود و ما شاهد خدمات رسانی بهتری به ایثارگران و اقشار نیازمند حمایت خواهیم بود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تشکیل این وزارتخانه باعث می شود که مجلس نیز بر امورات این بخش نظارت دقیق تری داشته باشد؛ چرا که مجلس می تواند از طریق سؤال از وزیر و دیگر ابزارهای نظارتی پیگیر امور مربوط به این بخش باشد.

عضو کمیسیون شوارها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: ما نمونه مشابه این کار را در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شاهد بودیم که تا زمانی که میراث فرهنگی به صورت سازمان اداره می شد، کمتر امکان نظارت بر آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نمایندگان برای تشکیل وزارت امور ایثارگران و رفاه اجتماعی

طرح نمایندگان برای تشکیل وزارت امور ایثارگران و رفاه اجتماعی