مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-29اجتماعي

یک محور روستایی در شهرستان ثلاث باباجانی همچنان مسدود است


مدیرکل راهداری کرمانشاه با اشاره به بارش های اخیر در استان، گفت: یک محور روستایی در شهرستان ثلاث باباجانی همچنان مسدود است.

- فریبرز کرمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش های اخیر در استان کرمانشاه که به صورت برف در بعضی از شهرستان ها رخ داد، یک محور روستایی در شهرستان ثلاث باباجانی مسدود شده که تلاش ها برای بازگشایی آن در حال انجام است.

وی افزود: 110 محور روستایی استان کرمانشاه که در اثر بارش برف اخیر مسدود شده بود با تلاش همکاران و انجام عملیات راهداری بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه یک شهرستان بارش برف و کولاک و پنج شهرستان نیز بارش برف را گزارش کردند.

کرمی افزود: از مجموع محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه که بارش برف در آنها گزارش شده هفت محور شریانی و سه محور غیر شریانی بوده است.

مدیرکل راهداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: 128 نفر از نیروهای انسانی و 93 دستگاه از ماشین آلات راهداری درگیر انجام عملیات و بازسازی محورهای مواصلاتی هستند.

وی با اشاره به عملیات برف روبی در استان توسط راهداری افزود: یک هزار و 390 کیلومتر باند از جاده های استان کرمانشاه برف روبی شده و در مجموع عملیات راهداری در 24 ساعت گذشته 665 تن شن و نمک استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک محور روستایی در شهرستان ثلاث باباجانی همچنان مسدود است

یک محور روستایی در شهرستان ثلاث باباجانی همچنان مسدود است