مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-29اقتصادي

سند مالکیت کشاورزی مشکلی در ثبت نام مسکن ملی ایجاد نمی کند


معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سند مالکیت کشاورزی مشکلی در ثبت نام مسکن ملی ایجاد نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی بهبهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با همت والای مدیران استان زنجان اداره کل ثبت اسناد و املاک در یک حوزه میدانی مشترک و در تثبیت اراضی کشاورزی پیشران است، اظهار داشت: در همین راستا نخستین سند کشاورزی در  تیرماه صادر شده است.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر ضرورت تهیه کاداستر اراضی کشاورزی و هویت دار کردن آن ها با سند تاکید کرد و گفت: از مهمترین چالش کاداستر کشاورزی عدم تمایل کشاورزان و مردم برای اقدام به سند دارد کردن اراضی است که امیدواریم در این رابطه همکاری لازم صورت گیرد.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه در بحث اراضی کشاورزی همکاری مردم بسیار مهم است، افزود: گاها مشاهده می شود که برخی افراد به دلیل محدودیت هایی که برایشان پیش بیاید، سند کشاورزی را ثبت نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه سند کشاورزی مانعی در ثبت نام مسکن ملی ایجاد نمی کند، اضافه کرد: مردم نباید نگران باشند که وقتی سند کشاورزی گرفتند، دیگر نمی تواند از ظرفیت مسکن ملی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مالکیت کشاورزی مشکلی در ثبت نام مسکن ملی ایجاد نمی کند

سند مالکیت کشاورزی مشکلی در ثبت نام مسکن ملی ایجاد نمی کند