مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:072022-01-29اقتصادي

حسینی پور: موانع اصلی کسب و کار در مازندران مورد بررسی قرار می گیرد


حسینی پور با اعلام اینکه موانع اصلی کسب و کار در مازندران مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: باید مشخص شود تا پایان امسال در راستای اجرای منویات رهبری در شعار سال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه شوراهای اقتصادی باید وارد مرحله جدیدی شود  و برابر اختیاراتی که در مجموعه دارند، حداکثر بهره را در استان ببریم، گفت: آن بخشی که تحت عنوان شورای گفت وگو بین دولت و بخش خصوصی برای شورا عنوان شد به نظر می رسد باید بیشتر فعالیت داشته باشد، چرا در استان بخش عمده ای از مشکلات، این واحدها، بودجه ای نیست.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه موانعی در استان وجود دارد که این موانع براساس سلایق است، گفت: این گفت وگو می خواهد راه را هموار کند تا بتوانیم در فضای برخی از قوانین مورد اختلاف بین دستگاه ها را مورد بحث قرار داده و تمهیداتی در این زمینه اتخاذ شود.

وی گفت: در مجلس شورای اسلامی هم این دغدغه در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم به صورت ریشه ای مسائل بین بخش خصوصی و دولتی در حوزه اقتصادی حل شود.

حسینی پور با اعلام اینکه موانع اصلی کسب و کار در مازندران مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: باید مشخص شود تا پایان امسال در راستای اجرای منویات رهبری در شعار سال، این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی پور: موانع اصلی کسب و کار در مازندران مورد بررسی قرار می گیرد

حسینی پور: موانع اصلی کسب و کار در مازندران مورد بررسی قرار می گیرد