مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-29فرهنگي

تمدید نمایشگاه مهان گزین تا 26 بهمن ماه


به منظور ایجاد امکان بازدید برای عموم هنرمندان و هنر دوستان گرامی و پاسخ به تقاضای فراتر از پیش بینی های انجام شده، این نمایشگاه به مدت پانزده روز تمدید می گردد.

- نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان مهان گزین که در رشته های نقاشی و مجسمه سازی در روز یکشنبه 26 دی ماه سال 1400 با هنربانی (کیوریتوری) بهداد نجفی اسدالهی نقاش و هنرمند رسانه های جدید در مجموعه راگا دید واقع در باشگاه ورزشی فرهنگی انقلاب تهران گشایش یافته است به دلیل استقبال علاقه مندان تا 26 بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

به گفته بهداد نجفی به منظور ایجاد امکان بازدید برای عموم هنرمندان و هنر دوستان گرامی و پاسخ به تقاضای فراتر از پیش بینی های انجام شده، این نمایشگاه به مدت پانزده روز تمدید می گردد.

وی همچنین افزود نمایشگاه بعدی در مجموعه راگادید باشگاه انقلاب با نام “شیدا نبشت” عمدتا با آثار اساتید و هنرمندان رشته نقاشیخط و با رویکرد نگاهی بر کاربرد نوشتار در فرهنگ تصویری معاصر ایران با فاصله اندکی پس از “مهان گزین” بر پا می گردد.

در نمایشگاه مهان گزین شامل 47 اثر نقاشی و 8 اثر حجمی از بیش از 50 استاد و هنرمند نقاش و مجسمه ساز می باشد که به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:نسیم آتشین جان، علیرضا آدم بکان ، سعیده آرین، اکرم افضلی، ابراهیم اکبری گرز، امیرحسین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید نمایشگاه مهان گزین تا 26 بهمن ماه

تمدید نمایشگاه مهان گزین تا 26 بهمن ماه