مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-29بين الملل

آزادسازی 163 کیلومتر مربع و فتح پادگان نظامی راهبردی در مرز نجران


نیروهای یمنی در عملیاتی گسترده و موفقیت آمیز توانستند حدود 163 کیلومتر مربع از مناطق تحت اشغال متجاوزان و مزدوران سعودی را در مرز نجران آزاد و شمار زیادی از آنها را به هلاکت برسانند.

- به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، مرکز اطلاع رسانی نظامی نیروهای مشترک یمنی امروز شنبه با انتشار تصاویری از آزادسازی پادگان نظامی طیبه ، ارتفاعات الربعه در منطقه مرزی الاجاشر و چندین منطقه و مقر نظامی در جبهه الظُهره در ناحیه مرزی خبّ و الشعف در استان نجران سعودی خبر داد.

به گفته منابع نظامی محلی، پادگان طیبه مرکز اصلی عملیات محور شمالی در منطقه ششم نظامی وابسته به نیروهایی دولت مستعفی و تحت حمایت سعودی ها است که مقرهای سه تیپ هنگ مرزی را در خود جای داده است.

نیروهای مشترک یمنی همچنین موفق شدند سلسله ارتفاعات و تپه های الربعه، القذامیل، القهره، الحوار، الرمیله السوداء و الامهور را از وجود متجاوزان و مزدوران سعودی پاکسازی کنند.

نیروهای یمنی همچنین در عملیاتی گسترده توانستند بر مناطق وسیعی در محور مرزی الاجاشر با نجران تسلط یابند و مساحتی در حدود 163 کیلومتر مربع را در صحرای مرزی الاجاشر آزادسازی کنند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مقادیر زیادی سلاح و مهمات، زره پوش و تجهیزات نظامی را به غنیمت گرفتند و شمار زیادی از نیروهای وابسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 163 کیلومتر مربع و فتح پادگان نظامی راهبردی در مرز نجران

آزادسازی 163 کیلومتر مربع و فتح پادگان نظامی راهبردی در مرز نجران