مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 19:522022-01-29اقتصادي

کشاورزان و قالیبافان یزدی بیمه می شوند


مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: کشاورزان، روستاییان و قالیبافانی که تاکنون بیمه نشدند، بیمه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حسن ابراهیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که حمایت از روستاییان و قالیبافان در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد، اظهار کرد: طبق هماهنگی انجام شده قرار است کشاورزان، روستاییان و قالیبافانی که بیمه نیستند، بیمه شوند.

وی شرایط بیمه شدن روستاییان را ساده و قابل قبول دانست و افزود: حداقل سن برای بیمه شدگان 15 سال و حداکثر 65 سال است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: متقاضیان می توانند با پرداخت 32 هزار و 500 تا 95 هزار تومان که دولت دو برابر آن را به این صندوق واریز می کند، از حق بیمه برخوردار شوند.

ابراهیمی تصریح کرد: این بیمه می تواند ادامه بیمه های دیگر هم باشد، یعنی کسانی که قبلا بیمه تامین اجتماعی بوده و به هر نحوی قطع شده است، می توانند در این صندوق عضو شده و از مزایای بازنشستگی، کارافتادگی و فوت بهره گیرند.

وی خاطرنشان کرد: قالیبافانی که بیمه آنان چندین سال است توسط سازمان تامین اجتماعی قطع شده و همچنین فعالان صنعت فرش دستباف نیز می توانند با ارائه کارت قالیبافی در این صندوق عضو و بیمه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان و قالیبافان یزدی بیمه می شوند

کشاورزان و قالیبافان یزدی بیمه می شوند