مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-30فرهنگي

اکران 16 فیلم چهلمین جشنواره فجر در خراسان جنوبی


معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اکران 16 فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی فرصتی برای علاقمندان هنر هفتم است که فیلم های روز کشور را در استان به تماشا بنشینند.

- سید علی زمزم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: 16 فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی نمایش داده می شود تا علاقمندان به هنر هفتم از دیدن فیلم های روز کشور بهره بگیرند.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این فیلم ها در دو سینما در بیرجند نمایش داده می شود، بیان کرد: سال های قبل اکران فیلم های جشنواره فجر را در قاین نیز داشتیم ولی بنا بر تصمیم ستاد جشنواره، امسال تنها در مراکز استان ها اکران فیلم ها را داریم.

زمزم گفت: اکران فیلم ها از 15 لغایت 22 بهمن ماه در دو سانس 18 بعد از ظهر و 20:30 دقیقه شب خواهد بود و هر فیلم نیز در دو مرتبه اکران می شود که فرصتی است برای افراد بتوانند با سهولت بیشتری فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنند.

وی ادامه داد: فیلم های جشنواره در سینما بهمن و سینما فردوسی به علت با داشتن بهترین کیفیت پخش صدا و تصویر، اکران می شوند.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره شیوه برگزاری این دوره از جشنواره در خراسان جنوبی به علت شیوع مجدد کرونا ، اظهارکرد: ما بر اساس سیاست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 16 فیلم چهلمین جشنواره فجر در خراسان جنوبی

اکران 16 فیلم چهلمین جشنواره فجر در خراسان جنوبی