مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-30سياسي

پوشش، بخش مهمی از قاب زیبای فرهنگ و تمدن هر ملت است


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور اظهار کرد: لباس و پوشش از یک سو قطعه و عنصری از عناصر مهم فرهنگ و تمدن یک ملت است و اگر فرهنگ و آداب یک ملت را قاب تمام نمای ارزش ها هنجارها و آن را آداب و رسوم هر کدام یک ملت تلقی کنیم، - قطعاً پوشش و لباس بخش مهم این قاب زیبا و چشم نواز است.

جمال رحیمیان، امروز یکشنبه 10 بهمن در سومین جشنواره مد و لباس چارقد گفت: این جشنواره به همت جمعی از تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر و اندیشه شکل گرفته است و بناست تا با یک استمرار و پیگیری، آثار ارزشمندی را در منطقه خراسان، کرمان و یزد و سایر مناطق کشور به نمایش بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره منطقه مدل لباس ایرانی و با محوریت سه منطقه خراسان، کرمان و یزد، ادامه داد: لباس و پوشش از یک سو قطعه و عنصری از عناصر مهم فرهنگ و تمدن یک ملت است و اگر فرهنگ و آداب یک ملت را قاب تمام نمای ارزش ها هنجارها و آن را آداب و رسوم هر کدام یک ملت تلقی کنیم، قطعاً پوشش و لباس بخش مهم این قاب زیبا و چشم نواز است، هر کدام از بخش ها و عناصر، تعیین کننده فرهنگ و تمدن یک ملت هستند که در جای خود، در خور تامل و اهمیت هستند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه حیات و مَمات و ظهور و افول تمدن ها به حفظ این عناصر شکل دهنده وابسته است که بی تردید پوشش و لباس یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش، بخش مهمی از قاب زیبای فرهنگ و تمدن هر ملت است

پوشش، بخش مهمی از قاب زیبای فرهنگ و تمدن هر ملت است